PIZZASTEN  &  BAGESTEN til BRØD  -  SHOP


     

 

TRANSPORTSKADER  -  "HVAD GØR JEG ??"



 Dette er en sag for transportforsikringen !

 

 

- Levering med DHL -

 

 

( En meget vigtig regel )

Lad dig ikke irritere,
men prøv at tackle sagen på en afslappet måde !

Forsendelsen er jo forsikret !

 

 

Hvis din PIZZASTEN / BAGESTEN til BRØD skulle blive leveret i en sådan stand,
- hvilket heldigvis sjældent forekommer -, må vi desværre
ulejlige dig med at overholde følgende formaliteter til forsikringsreguleringen :

Informer os venligst først via e-mail eller fax og vedlæg, hvis muligt,
også et foto af den beskadigede PIZZASTEN / BAGESTEN til BRØD.

Hvis din pakke også indeholder tilbehør ( PIZZASPADE / PIZZASAKS / PIZZARULLE ),
tages det ud hvis det er ubeskadiget.

Medbring venligst snarest muligt derefter den beskadigede pakke
( komplet emballage med beskadiget PIZZASTEN / BAGESTEN til BRØD / uden tilbehør )
til dit postkontor ( eller til det transportfirma der har leveret pakken ).

Reklamer for skaden og lade en anden fastslå skaden og udfærdige en skadeprotokol.
Forlang under alle omstændigheder at få udleveret en kopi af skadesprotokollen !

På baggrund af din skadesanmeldelse,
udsteder vi en officiel handelsfaktura ( som bevis for skadens omfang ),
som vi sender til dig sammen med et overdragelsesdokument - se følgende scans -.






Når du har begge disse dokumenter og skadeprotokollen,
vil du få udbetalt skadesgodtgørelsen af postvæsenet eller transportfirmaet.

Det lyder måske besværligt, men dette er den hurtigste og mest enkle metode !

Hvis der skulle opstå problemer med skadesreguleringen,
beder vi dig om straks at informere os om dette.

Det vil i givet fald være nødvendigt at vi her i Tyskland indgiver en klage via DHL.
I dette tilfælde har vi brug for en kopi af skadesprotokollen
og under alle omstændigheder et foto af den beskadigede pakke.

Så snart vi har modtaget begge dele, sender vi dig ( selvfølgelig gratis )
en ny PIZZASTEN / BAGESTEN til BRØD.

Vigtig henvisning :
Reklamationsfristen for transportforsikringen udgør maksimum 7 dage efter fremsendelse !
- Vi beder dig derfor om at informere os så hurtigt som muligt. -


     

 

SPØRGSMÅL ??

Send os en.............. !