PIZZASTEN  &  BAGESTEN til BRØD  -  SHOP


     

 

TRANSPORTSKADER  -  "HVAD GØR JEG ??"



 Dette er en sag for transportforsikringen !

 

 

Levering med
DPD / Direct Parcel Distribution ( Denmark ) A/S

 

( En meget vigtig regel )

Lad dig ikke irritere,
men prøv at tackle sagen på en afslappet måde !

Forsendelsen er jo forsikret !

 

 

Hvis din PIZZASTEN / BAGESTEN til BRØD skulle blive leveret i en sådan stand,
- hvilket heldigvis sjældent forekommer -, må vi desværre
ulejlige dig med at overholde følgende formaliteter til forsikringsreguleringen :

Send os venligst et foto af den beskadigede PIZZASTEN / BAGESTEN til BRØD
- helst inkl. emballage - via e-mail.

Straks efter modtagelsen af det ønskede foto, anmelder vi forsikringshændelsen
og sender dig en ny PIZZASTEN / BAGESTEN til BRØD.

Opbevar venligst pakken med den beskadigede PIZZASTEN / BAGESTEN til BRØD i yderligere 4 uger.
Transportforsikringen, hhv. transportfirmaet, forbeholder sig ret til inden for denne frist,
gratis at afhente den beskadigede pakke igen for at kontrollere skaden.

Hvis dette ikke sker, kan du kassere stenen og bortskaffe den sammen med affaldet.

Returner under ingen omstændigheder PIZZASTENEN / BAGESTENEN til BRØD til os
- hverken gratis eller inkl. forsendelsesomkostninger -.

Vigtig henvisning :
Reklamationsfristen for transportforsikringen udgør maksimum 7 dage efter fremsendelse !
- Vi beder dig derfor om at informere os så hurtigt som muligt. -


     

 

SPØRGSMÅL ??

Send os en.............. !